thjnk awarded granini’s Limo account

presse_preview_granini
24.04.2014 - The agency group’s Hamburg branch has successfully been awarded the 360° campaign for Limo by granini following a multistage pitch. Under the direction of Anke Peters (consultation) and Francisca Maass (production), thjnk will be developing all the TV, online/social media and OOH promotions, which will be appearing in May – with the aim of increasing...

Continue reading



Revenge on ice – the Audi quattro® challenge #2

presse_preview_Audi_Challenges
04.04.2014 - In January this year, Audi launched the #quattrochallenges, in which the legendary four-wheel drive is put through new challenges. The agency thjnk is responsible for the conception and implementation. The goal of the content campaign is to consistently develop the classic communication message – quattro® is perfect for all conditions – and enable target groups...

Continue reading



Digital Pionierin im Aufsichtsrat

presse_preview_Gesine
05.03.2014 - Digital Pionierin Gesine Haag wird Mitglied des Aufsichtsrats der thjnk ag, Die ehemalige amazon Marketingchefin folgt auf André Kemper. Dem dreiköpfigen Gremium gehören außerdem Dr. Michael Leue (Vorsitz) und Wilfried Huth an. thjnk Co-Gründer und Vorstand Michael Trautmann: “Gesine Haag teilt unseren digitalen Pioniergeist und stärkt unser internationales Know-how. Mit ihr zünden wir die nächste...

Continue reading



Armin Jochum appointed to Executive Jury of NYF

presse_preview_armin_NYF
24.02.2014 - Armin Jochum, CCO and co-founder of thjnk, has been appointed to the Executive Jury of New York Festivals (NYF) World’s Best Advertising. The Executive Jury of New York Festivals World’s Best Advertising comprises 30 international chief creative officers and executive creative officers. In the course of live sessions held between 25 and 29 April 2014,...

Continue reading



LOVED&FOUND mini – The Kids Issue

LOVED_presse_preview
24.02.2014 - “Fun became earnest – and now Earnest is six years old.” We remembered this light-hearted wordplay when, with Valentine’s Day coming up, we starting thinking about what consequences love can have other than making our hearts beat faster – and one answer, of course, is children! This inspired our idea for our 2014 Valentine’s edition....

Continue reading



“Ich freue mich sehr auf die Sichtung.”

presse_preview_bettina
14.02.2014 - Bettina Olf ist Jurypräsidentin beim Deutschen Werbefilmpreis 2014. Am 22. März 2014 verleiht die Deutsche Werbefilmakademie erneut den Deutschen Werbefilmpreis in Berlin. Neben der Prämierung von Kreation und Handwerk auf höchstem Niveau soll auch der talentierte Nachwuchs gefördert werden. Wer sich dieses Jahr einen begehrten “Hatto” sichern kann, darüber entscheiden unabhängige, hochkarätig besetzte Fachjurys in...

Continue reading



What happened so far