thjnk startet mit Florian Weber und Thomas Nabbefeld neue Serviceabteilung „thjnk film“

thjnk_film_presse_preview
07.02.2013 - Mit der Berufung der Doppelspitze aus Kreativchef Florian Weber und Produktionschef Thomas Nabbefeld startet thjnk ein neues agenturinternes Serviceangebot in Sachen Bewegtbild.


thjnk produces international TVC and print campaign for Audi

audi_a3_presse_preview
06.02.2013 - The launch campaign for the new Audi A3 Sportback will begin in a few days. The brief was to portray the vehicle’s many innovative features in signature Audi style. For the Audi A3 TVC, we weren’t just able to secure the services of director Sam Brown from Trigger Happy Productions, but were also granted permission to use the well-known track Harder, Better, Faster, Stronger from French electro duo Daft Punk.


2. Platz für thjnk im GWA Effektivitätsranking

presse_effie_awards
04.12.2012 - Der Gesamtverband der Kommunikationsagenturen (GWA) hat sein Ranking aktualisiert, das die Agenturen nach ihren Erfolgen bei den wichtigsten nationalen und internationalen Effektivitäts-Wettbewerben sortiert. thjnk freut sich über den zweiten Platz.


thjnk launches international website for Gaggenau

presse_gaggenau_website_preview
04.12.2012 - Gaggenau, the manufacturer of high-end kitchen appliances, has a new international website. Following a multistage pitch in 2011, Gaggenau decided to entrust the development of its online strategy and all online activities to thjnk. At the heart of this was the development of a new international website, which has now been launched in more than 40 countries and in 15 languages.


Gründer von „Deutschlands führender Phantasieagentur“ übernehmen neue Verantwortung bei thjnk

presse_ottenbaurgossnerberge_preview
30.11.2012 - Nach einem halben Jahr Probelauf der neuen Agenturstruktur und des Kreativ-Pools, einer Abteilung von disziplinübergreifenden Spezialisten, macht die Agentur den nächsten konzeptionellen Schritt. Zum 01.12. übernehmen die beiden Top-Kreativen, Georg Baur und Torben Otten, die Führung des Kreativ-Pools, der künftig auch einen eigenen Namen bekommt: thjnk frau kolossa.


thjnk implements Audi campaign in Russia

presse_land_of_quattro_preview
22.11.2012 - Working with the idea “Russia. Land of quattro.”, the Berlin-based agency is launching a major advertising campaign in the country. This central theme is reflected in a vast array of media – starting with a large TV, cinema, billboard, print and online offensive.


What happened so far